Maksimāli ātri izvērtēsim bojājumu iemeslu un palīdzēsim atrisināt radušos situāciju. Individuālais reaģēšanas laiks un citi atbalsta nosacījumi ir norādīti klienta līgumā. Atbalsts tiek sniegts 3 valodās: latviešu, angļu un krievu.
Tehniskā dienesta kontakti: 24/7 servisa kontakti ir norādīti līgumā (tikai tiem klientiem, kuriem noslēgts līgums par 24/7 apkalpošanu)
Kā rīkoties problēmu situācijā?
- Pārbaudīt individuālu reaģēšanas laiku noslēgtajā līgumā un sazināties ar Tehniskā atbalsta dienestu.
- Iespēju robežās, nosūtīt e-pastu ar problēmas aprakstu uz support@mehanika.lv
- Precīzi sekot speciālista norādēm – kā rīkoties, lai novērstu problēmu, to lokalizētu, vai uz laiku apietu.
- Pēc problēmas cēloņa identifikācijas, tiks panākta vienošanās par servisa laiku, apjomu, izmaksām un tālākiem soļiem.