Mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes ("Cookies"). Lietojot mūsu mājas lapu, Jūs piekrītat Konfidencialitātes politikai.

Maksimāli ātri izvērtēsim bojājumu iemeslu un palīdzēsim atrisināt radušos situāciju. Individuālais reaģēšanas laiks un citi atbalsta nosacījumi ir norādīti klienta līgumā. Atbalsts tiek sniegts 3 valodās: latviešu, angļu un krievu. Tehniskā dienesta kontakti: 24/7 servisa kontakti ir norādīti līgumā (tikai tiem klientiem, kuriem noslēgts līgums par 24/7 apkalpošanu) Kā rīkoties problēmu situācijā?
  1. Pārbaudīt individuālu reaģēšanas laiku noslēgtajā līgumā un sazināties ar Tehniskā atbalsta dienestu.
  2. Iespēju robežās, nosūtīt e-pastu ar problēmas aprakstu uz support@mehanika.lv
  3. Precīzi sekot speciālista norādēm – kā rīkoties, lai novērstu problēmu, to lokalizētu, vai uz laiku apietu.
  4. Pēc problēmas cēloņa identifikācijas, tiks panākta vienošanās par servisa laiku, apjomu, izmaksām un tālākiem soļiem.