Mājas lapā tiek izmantotas sīkdatnes ("Cookies"). Lietojot mūsu mājas lapu, Jūs piekrītat Konfidencialitātes politikai.

  • 8:00 - 17:00

    Darba dienās
  • (+371) 64 905 899

    24/7 atbalsts*

    Reakcijas laiks un citi atbalsta nosacījumi ir norādīti līgumā.

    Atbalsts tiek sniegts 3 valodās: latviešu, angļu un krievu.

Maksimāli ātri izvērtēsim bojājumu iemeslu un palīdzēsim atrisināt radušos situāciju. Individuālais reaģēšanas laiks un citi atbalsta nosacījumi ir norādīti klienta līgumā. Atbalsts tiek sniegts 3 valodās: latviešu, angļu un krievu.

Tehniskā dienesta kontakti: 24/7 servisa kontakti ir norādīti līgumā (tikai tiem klientiem, kuriem noslēgts līgums par 24/7 apkalpošanu)

Kā rīkoties problēmu situācijā?

  1. Pārbaudīt individuālu reaģēšanas laiku noslēgtajā līgumā un sazināties ar Tehniskā atbalsta dienestu.
  2. Iespēju robežās, nosūtīt e-pastu ar problēmas aprakstu uz support@mehanika.lv
  3. Precīzi sekot speciālista norādēm – kā rīkoties, lai novērstu problēmu, to lokalizētu, vai uz laiku apietu.
  4. Pēc problēmas cēloņa identifikācijas, tiks panākta vienošanās par servisa laiku, apjomu, izmaksām un tālākiem soļiem.